Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mo
Mordo95 - 13-09-2019 19:28:33
Garantie & Verzekeringen

Boxspring retourneren na 3 keer foute levering

hallo allen, ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik mijn probleem goed omschreven heb.

op 26 augustus heb ik een aankoop gedaan op een 160x200 boxpringbed via beddenplein.nl.

vóór de levering van deze boxspring werd er door de leverancier gebeld dat 160x200 niet op voorraad was en of 160x210 ook goed was. ik ben hier mee akkoord gegaan. echter bleek na levering dat er één 200cm deel en één 210cm deel geleverd was (het zijn twee losse delen, 80x200cm en 80x210cm), ook was de verkeerde topper geleverd. na contact opgenomen te hebben en moeizaam deze omgeruild te krijgen hebben we toch een nieuwe gekregen van 200cm. echter is gebleken dat het naderhand twee verschillende boxsprings waren (eentje is zacht en de ander is hard).


na dat ik opnieuw contact heb opgenomen met de arrogante helpdesk en weer een moeizame discussie, tegen hun "we leveren maar één boxspring" en mijn "ik heb toch twee verschillende", hebben ze mij gevraagd of ik deze met uitleg en foto's via de e-mail wilde sturen. dit heb ik gedaan. hierbij heb ik specifiek aangegeven of ik de zachte boxspring kon krijgen. (aldus het bestelde 200cm bed van de eerste levering)

na een terugkoppeling waarbij gevraagd is of ik ze terug wil bellen heb ik dit gedaan en een nieuw bezorgmoment ingeplanned, en tijdens dit gesprek nog 3x aangegeven dat het zachte boxspring geleverd moest worden, waarop 3x verteld is dat ik deze zou krijgen, stonden ze vandaag aan de deur met alweer een zelfde, harde boxspring. wél uiteindelijk mijn bestelde topper na een tijd, waar ik nu dus ook weinig aan heb. er is daarna gezegd dat de verzochte boxspring niet meer leverbaar is en er zijn via de helpdesk verwijtingen naar ons gemaakt dat ze geprobeerd hebben contact met ons op te nemen via telefoon en dat er een e-mail gestuurd is, echter is hier geen spoor van te bekennen. aangezien dit nu de derde keer is dat dit fout is gegaan en ik nog steeds met twee verschillende boxsprings zit, wil ik hier nu vanaf stappen.

het probleem echter nu is dat ze de originele verpakking verwachten voordat ik het retour kan sturen. de originele verpakking was een dichtgesmolten plastic zak. kunnen ze dit van mij verwachten? daarbuiten ben ik gestruikeld op een topic op thuiswinkel waarin staat dat ze het niet kunnen verplichten dat ik deze in de originele verpakking moet aanleveren. is dat hier ook van toepassing?
ook heb ik een tip gekregen overhet ontbinden van de koopovereenkomst. kan ik dit in mijn geval ook doen?