Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Zw
Zwerver56 - 15-09-2019 17:23:02
Geldzaken & Recht

Bol.com stuurt factuur met onbekende naam voor artikel dat ik niet besteld heb.

Ik kreeg ook vorig jaar al eens zo'n factuur en heb er ook toen over gebeld met de klantenservice. nu krijg ik weer een acceptgiro met dezelfde aanhef. ze zouden het doorsturen naar de fraude helpdesk. krijg ik gisteren een mail met de naam van de fraudeur als aanhef! en de boodschap: "beste hr..a. dank voor uw mail. het betreft een bestaand account".  ja, dat klopt! maar het is wel mijn account en niet dat van hem! nou vraag ik me af of ze hem nu ook van mijn mailadres voorzien hebben. zelf zeggen ze van niet, maar ik vertrouw het niet. wat kan ik nu het beste doen?