Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jo
Johan_1974 - 19-09-2019 18:19:39
Elektronica & TV

Youfone helpdesk niet te bereiken

12\9 over gestapt van kpn naar youfone echter tot op heden geen internet. via de email die binnen 3 dagen reageert zeggen ze bel de helpdesk maar die is totaal niet bereikbaar. signaal terug geven aan kpn is ook geen optie omdat mijn bedenktijd voorbij zou zijn. echter is er nog niks gelevert dus de bedenktijd moet nog ingaan. youfone niet aan beginnen dus.
delen: