Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Chris
Chris - 20-09-2019 15:29:33
Auto & Vervoer

Ik kan mijn geld niet terug krijgen

Ik ben onlangs bij hekkert automobilegroup een opel onderdeel nodig gehad.
ik gaf de kenteken van de auto en de baliemedewerker ging kijken en had voor een tekening laten zien , ik zei dat het niet de juiste is.hij vroeg of de
auto een trommel of schijf remmen heeft. ik zei dat de achteras een trommel remmen heeft.
hij gij ging verder kijken, gegeven moment zei hij dat die gevonden wat ik nodig had. verder zei hij dat u € 41,65 , ok besteld maar ik heb hem nodig.
de week erop een telefoon dat de bestelde artikel gearriveerd is. ik ging heen met de oude opel - onderdeel en ik ging vergelijken ,,,, ik zei dat dit niet
de juiste is en hij zag het ook. u heeft de onderdeel besteld en ik kan niet terug sturen / uw geld terug geven. ja daar sta ik dan met een opel - onderdeel
waarvan ik totaal niks dan niks mee kan. ik zat daar met die twee vakbekwamen hekkert automobilegroup te bakkeleien ,,,,, ja ik weg want het is niet goed
voor om verder gaan discuceren .
kan of maag dat dat medewerker van hekkert automobilegroup in  maastricht een klant zoals ik mijn geld niet terug wilt geven ?
graag uw antwoord op deze vraag