Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bob Dijksen
Bob Dijksen - 21-09-2019 20:02:58
Computers & Telefonie

Levering Modem Ziggo

Op donderdagochtend (19--09) constateer ik dat mijn internetverbinding niet werkt. na m'n werk zie ik bij thuiskomst dat de internetverbinding er nog steeds uitligt. start de modem een paar keer op, maar dat helpt niet. bel met de klantenservice van ziggo en loop aan de hand van de klantenservice alle mogelijkheden na. blijkt dat de modem niet meer goed werkt en er wordt een afspraak gemaakt voor een monteur op.............. woensdagmiddag (25-09), dus bijna een week later.
heeft iemand ervaring met het feit dat de levering van een nieuwe modem en de komst van een monteur bij ziggo zo lang duurt??