Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ni
Nicolette - 26-09-2019 15:30:56
Elektronica & TV

Gsm "kwijt" na retour

Binnen de garantietermijn heb ik mijn gsm opgestuurd naar mobiel.nl om te laten repareren. omdat we na een maand of 2 nog niets hadden vernomen zijn we contact gaan leggen met het reparatiekantoor dynafix om te achterhalen wat de status is. nu blijkt dat de gsm naar ons is opgestuurd en na het zien van de handtekeningen kaart is dat helemaal onze handtekening niet.

mobiel.nl zegt het vervelend te vinden, maar dat ze niets kunnen doen omdat 6 weken zijn verstreken en ze geen onderzoek kunnen laten doen door post.nl

wat kan ik doen?