Gsm "kwijt" na retour
Binnen de garantietermijn heb ik mijn gsm opgestuurd naar mobiel.nl om te laten repareren. Omdat we na een maand of 2 nog niets hadden vernomen zijn we contact gaan leggen met het reparatiekantoor Dynafix om te achterhalen wat de status is. Nu blijkt dat de gsm naar ons is opgestuurd en na het zien van de handtekeningen kaart is dat helemaal onze handtekening niet.
Mobiel.nl zegt het vervelend te vinden, maar dat ze niets kunnen doen omdat 6 weken zijn verstreken en ze geen onderzoek kunnen laten doen door post.nl
Wat kan ik doen?
Zou ze toch maar aansprakelijk stellen voor de niet ontvangen gsm.
Neem eens contact op met consuwijzer: https://www.consuwijzer.nl/contact
Hier zijn nog wat contactmogelijkheden:
https://www.mobiel.nl/vragen-en-contact/categorieen/klantenservice-servicepunt#klachten-suggesties
Dynafix komt ook niet zo goed tevoorschijn:
https://www.emerce.nl/nieuws/honderden-klachten-reparatiebedrijf-dynafix
Ook mijn advies: aansprakelijk stellen. De verzender is volgens vigerende wetgeving verantwoordelijk voor de goede ontvangst.
https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder Ik zie inmiddels veel klachtonderwerpen over mobiel.nl.
Zie ook dit: https://www.security.nl/posting/38668/Juridische+vraag%3A+wie+moet+zoekgeraakte+post+vergoeden%3F en let op dat mobiel.nl verantwoordelijk is want die zijn opodrachtgever van Dynafix. U heeft dus feitelijk niets met Dynafix van doen en juist wel met mobiel.nl.
Hallo Nicolette ,
U heeft niks te maken met Dynafix , Mobiel.nl is verantwoordelijk .
Mobiel.nl is aangesloten bij Thuiswinkel.org , dien daar een klacht in , klik op de rode regels .
https://www.thuiswinkel.org/leden/mobiel.nl/certificaat
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Ik zou zeggen: "Afwachten" als dit te lang duurt, verder informeren bij Consuwijzer, zoals reeds aangegeven...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer