Ni
door Nicolette Sep 26, 2019 om 15:30
Elektronica & tv

Gsm "kwijt" na retour

Binnen de garantietermijn heb ik mijn gsm opgestuurd naar mobiel.nl om te laten repareren. Omdat we na een maand of 2 nog niets hadden vernomen zijn we contact gaan leggen met het reparatiekantoor Dynafix om te achterhalen wat de status is. Nu blijkt dat de gsm naar ons is opgestuurd en na het zien van de handtekeningen kaart is dat helemaal onze handtekening niet.

Mobiel.nl zegt het vervelend te vinden, maar dat ze niets kunnen doen omdat 6 weken zijn verstreken en ze geen onderzoek kunnen laten doen door post.nl

Wat kan ik doen?

2626 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Sep 26, 2019 om 15:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Zou ze toch maar aansprakelijk stellen voor de niet ontvangen gsm.
Neem eens contact op met consuwijzer: https://www.consuwijzer.nl/contact

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 26, 2019 om 15:47
16887 Antwoorden / 202 Vragen
1

Ook mijn advies: aansprakelijk stellen. De verzender is volgens vigerende wetgeving verantwoordelijk voor de goede ontvangst.
https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder  Ik zie inmiddels veel klachtonderwerpen over mobiel.nl.

Zie ook dit: https://www.security.nl/posting/38668/Juridische+vraag%3A+wie+moet+zoekgeraakte+post+vergoeden%3F  en let op dat mobiel.nl verantwoordelijk is want die zijn opodrachtgever van Dynafix. U heeft dus feitelijk niets met Dynafix van doen en juist wel met mobiel.nl.


marita5
door marita5 - Sep 26, 2019 om 16:43
11545 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Nicolette , 

U heeft niks te maken met Dynafix , Mobiel.nl is verantwoordelijk . 

Mobiel.nl is aangesloten bij Thuiswinkel.org , dien daar een klacht in , klik op de rode regels . 

https://www.thuiswinkel.org/leden/mobiel.nl/certificaat 

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

Ge
door GerardVl - Sep 26, 2019 om 23:31
14 Antwoorden / Vragen
0

Ik zou zeggen: "Afwachten" als dit te lang duurt, verder informeren bij Consuwijzer, zoals reeds aangegeven...

1paul
door 1paul - Sep 27, 2019 om 15:24
3188 Antwoorden / 0 Vragen
0

nieuw mobiel eisen

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer