Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
RobX - 03-10-2019 12:41:35
Winkels & Webshops

Policy KPN

Kpn geeft andere abonnementen dan besteld.
is het de policy van kpn dat ze een duurder/uitgebreider abonnement geven dan je hebt besteld? dit is mij namelijk binnen twee maanden overkomen bij zowel het bestellen van internet en tv als bij het bestellen van mobiele abonnementen.
natuurlijk krijg je een bevestigingsmail waarin dit andere abonnement staat, maar als je bij het bestellen je eigen bestelling dubbelcheckt, is die bevestigende e-mail slechts een formaliteit die ik niet meer gecheckt heb.
slechte zaak. hebben meer mensen soortgelijke ervaringen?