Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marlel - 13-10-2019 16:09:23
Voeding & Gezondheid

Tandarts

Als je bij de tandarts bent geweest, dient deze de rekening in bij de ziektekostenmij. en zijn administratiekantoor (in mijn geval infomedics). de ziektekostenmij. betaalt de rekening klakkeloos. zij vragen mij als verzekerde niet of de behandeling heeft plaats gevonden. mijn tandarts heeft voor de zoveelste keer een vergoeding ontvangen voor een behandeling die niet heeft plaats gevonden. nadat ik via infomedics de rekening kreeg, kwam ik hier achter en heb de ziektekostenmij. gebeld. zij doen hier niets aan! op deze manier houden we met z'n allen de ziektekostenpremie hoog.
moeten we dit systeem niet eens bespreekbaar maken? dit klopt toch niet. zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?