Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Za
Za - 14-10-2019 18:14:31
Vakantie & Reizen

Verkeerde hotel

Begin april 2019 hebben wij een reis geboekt ij dreizen leyweg in den haag.
dit naar radisson blue resort.
van 19 aug tot 25 aug 2019. ivm onze honeymoon. dreizen heeft onze een luxe kamer op internet laten zien met jaccuzi en zeezicht te arguineguin.
toen we op 19 augustus aankwam bleek het hotel niet te kloppen met het hotel wat we te zien kregen tijdens onze boeking.
na heen en weer bellen en mailen kregen wij vandaag te horen dat ze willen ons 1000 vergoeden inclusief schade vergoeding.
wij vinden dat dreizen heeft gefaald en ze hebben onze honeymoon verpest. ipv aan zeezicht te zitten we zaten tussen de bergen.
in mijn klacht aan dreizen heb ik aangegen dat wij onze reissom terug wiilen (2071,50) en een schade vergoeding van 800. 
dreizen ( mw karen) beloofd veel maar zij komt niet aan haar afspraak na. wij zouden een brief krijgen met een voorstel maar wij moesten achteraan gaan. 
dreizen heeft ons echt teleurgesteld.