Verkeerde hotel
Begin april 2019 hebben wij een reis geboekt ij Dreizen Leyweg in Den Haag.
Dit naar Radisson Blue Resort.
Van 19 aug tot 25 aug 2019. Ivm onze Honeymoon. Dreizen heeft onze een luxe kamer op internet laten zien met jaccuzi en zeezicht te Arguineguin.
Toen we op 19 augustus aankwam bleek het hotel niet te kloppen met het hotel wat we te zien kregen tijdens onze boeking.
Na heen en weer bellen en mailen kregen wij vandaag te horen dat ze willen ons 1000 vergoeden inclusief schade vergoeding.
Wij vinden dat Dreizen heeft gefaald en ze hebben onze Honeymoon verpest. Ipv aan zeezicht te zitten we zaten tussen de bergen.
In mijn klacht aan Dreizen heb ik aangegen dat wij onze reissom terug wiilen (2071,50) en een schade vergoeding van 800.
Dreizen ( mw Karen) beloofd veel maar zij komt niet aan haar afspraak na. Wij zouden een brief krijgen met een voorstel maar wij moesten achteraan gaan.
Dreizen heeft ons echt teleurgesteld.
https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/reizen/Is Dreizen aangesloten bij de ANVR, zo ja, dan kunt u terecht bij de geschillencommissie reizen.
Bedoelt u D-reizen, dat is aangesloten. (Als u wel een voorstel heeft gehad nadat u er zelf achterheen moest, wat is dan dat voorstel in de zijn of het dan nog een klacht waard is?)
Nou die reissom krijgt u natuurlijk niet terug. Maar een vergoeding van € 1.000 moet toch prima zijn?
Kan me voorstellen dat je teleurgesteld was.
Hoop dat je toch wel een beetje van je honeymoonreis genoten hebt.
Een schadevergoeding van 50% van de reissom lijkt me heel redelijk.
Mocht je het daar niet mee eens zijn dan kun je een klacht indienen bij de geschillencommissie.
Ik vind 1000 euro niet zo verkeerd. U heeft immers de vakantie gewoon afgemaakt.
Heeft u ter plekke geklaagd? Zodat ze eventueel wat anders hadden kunnen regelen.
1.000 euro lijkt mij een hele nette vergoeding, reissom terug & 800 euro schadevergoeding (waarvoor trouwens?) is totaal onrealistisch.
"Wat schuift het extra". Nou, misschien omdat zij de honeymoon niet meer over kunnen doen? ;-)) Zou die 1000 pegulanten ook aannemen.
Emotionele schade kan nooit hoger zijn dan het betaalde bedrag. Ook al zou alles tegengevallen zijn, dan nog hebt u juridische gezien de reis genoten. U hebt niet alles gekregen wat u wilde, maar een deel ook wel. Het geboekte arrangement bestond uit meer dan enkel zeezicht en een jaccuzi.
Er moet dus een prijs gehangen worden aan wat u minder gekregen hebt dan aangeboden. En dan is € 1.000,- echt geen verkeerd aanbod.
Prima voorstel van dat reisbureau. En dan ook nog voor een kort weekje?Als u ter plaatse geklaagd heeft en een bewijs daarvan heeft en daarmee naar de klachtencommissie zou gaan, is de kans groot dat u minder riant beloond/gecompenseerd wordt. Een luna di miele - u mag het ook huwelijksreis noemen - kan toch helemaal niet door het genre uitzicht verpest worden want daar heb je het dan toch veel te druk voor?
En wat heeft het voor zin om de naam van de medewerkster hier op een openbaar forum te noemen? Of is dat wraak en boosaardigheid?
Misschien is het een idee om het betreffende reisbureau naar deze pagina te verwijzen?
Wij vinden dat Dreizen heeft gefaald en ze hebben onze Honeymoon verpest.
Goh , 1 week van uw heel leven samen verpest , mooie bergen zijn ook niet lelijk .
In mijn klacht aan Dreizen heb ik aangegen dat wij onze reissom terug wiilen (2071,50) en een schade vergoeding van 800.
U gaat niet akkoord met een nette financiële tegemoetkoming , maar wilt meteen het onderste uit de kan hebben , grandioos .
En die krijgen het lid op de neus.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer