Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
MarkNadia - 19-10-2019 20:07:39
Garantie & Verzekeringen

SNS woonverzekering laat afweten. Wat kan ik doen?

Wij hebben een all inclusive woonverzekering bij sns afgesloten en na een heftige storm zijn twee ramen gebroken. wij hebben in juni een claim ingediend via uniglas en een week later zijn er twee glaszetters langs geweest om te meten. echter na herhaaldelijk bellen en een klacht indienen is er nog steeds niets gebeurd. wij hebben inmiddels ongeveer 6 keer gebeld met herhaaldelijk de belofte dat er diezelfde dag terug gebeld zou worden, omdat iets uitgezocht moest worden, maar geen enkele keer terug gebeld. inmiddels staat de winter voor de deur en zijn we door de tocht meer aan het stoken. is er nog iets dat we kunnen doen om sns tot actie te manen en lopen er meer mensen tegen dit probleem aan?