Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ir
Irisg - 19-10-2019 20:33:51
Winkels & Webshops

Shurgard nalatig?

Shurgard self-storage medewerkers gingen naar huis zonder de al bij hen bekende opengebroken ruimtes veilig te stellen en de betrokken ruimtes dus gewoon open staan voor alle huidige klanten in het gebouw tot 23:00. begin deze week ontvingen gedupeerden een mail van meervoudige inbraak eerder op de dag, vlak voor sluitingstijd van de telefoon lijnen. zonder informatie, behalve dat er is ingebroken en we gaan het binnen een week repareren. eerste vraag is dan vanuit gedupeerden, is het veilig gesteld? na bijna 1,5 dag werden de overgebleven spullen uiteindelijk pas veilig gesteld blijkt later. is dit waar men als eigenaar van de opslag voor staan? hoe staat de wet hierin qua nalatigheid. men verwacht minimaal een bericht hoe de ruimte en inboedel erbij staat en dat alles inmiddels tijdelijk veilig gesteld is. en een proactieve houding om met politie de daders te vinden en gedupeerden info te verschaffen. 
volgende ochtend is direct gebeld, toen bleek zelfs dat het voorval de vorige ochtend gebeurd was, dus is alles pas 8 uur later gemeld, per mail, ook werd er aangegeven dat er hekken en tijdelijke sloten zouden zijn, dit bleek echter van niet zoals op foto bewijs te zien is, dit stond gewoon open en voor alle klanten toegankelijk tot 23:00. de volgende dag is pas in de loop van de ochtend een tijdelijk slot aangebracht. dit was inmiddels de 2e dag dat er geen aangifte is gedaan en geen informatie is verschaft aan politie. de algemene infolijn gebeld voor ondersteuning, deze persoon kon mij niet verder helpen en verzocht mij contact op te nemen met het filiaal. dit is echt zeer teleurstellend en niet wat je verwacht van een bedrijf met als hoofdtaak je bezittingen opslaan en veilig stellen voor de klant. graag verzoek ik jullie om alle gedupeerden zsm informatie te verschaffen. telefonisch zou ook een stuk passender zijn.
bij het opzeggen van de garagebox wordt er nog even vermeld dat ik 2 weken opzegtijd heb. nu sinds dinsdag ochtend nog steeds aan het wachten op shurgards reactie op meerdere mails en herinneringen zodat er zo snel mogelijk meer info naar de aangifte kan. (locatie rotterdam giessenweg 20).