Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bu
bubbleblower - 22-10-2019 17:10:12
Computers & Telefonie

Heb ik recht op cashback?

Onlangs heb ik deelgenomen aan deze cashback actie: https://promotion.asus.com/nl/bnl/amdcashback
althans ik heb "een deelnemend asus moederbord tussen 16 september en 27 oktober 2019 bij een participerend verkooppunt" gekocht.
asus kan dat echter niet op tijd leveren, dus vóór 10 november en zegt nu, nadat ze me eerst 5 dagen van het kastje naar de muur stuurden, dat ik dan geen recht heb op die cashback. als je het moederbord wilt kopen krijg je deze tekst;




op dit product geldt een cashback actie!
actie loopt van 16-09-2019 t/m 27-10-2019

instructies:
koop tussen 16 september en 27 oktober 2019 dit asus moederbord en profiteer van € 25,= cashback!

cashback bedrag: € 25.00
link: http://bit.ly/amdcashback-nl" target="_blank">http://bit.ly/amdcashback-nl




op de actiepagina staat dit:

hoe het werkt:


koop een deelnemend asus moederbord tussen 16 september en 27 oktober 2019 bij een participerend verkooppunt.
verzilver je asus code door te registreren en je informatie en factuur te uploaden – tussen 30 september en 10 november 2019.
na een korte controle zullen wij het cashbackbedrag aan je overmaken.


punt 1 is dus gelukt, maar ik kom niet voorbij punt 2, want daar moet je ook het serienummer opgeven.
heb ik recht op die cashback of mag asus zeggen bekijk het maar zonder je serienummer?