Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bi
BiancskeR - 31-10-2019 13:20:08
Vrije tijd & Tuin

Garantie van een gewonnen artikel op veilingsite.

In april 2018 een windscherm "gewonnen". een paar maanden geleden werkt het oprolmechanisme ineens niet meer, veer gesprongen waarschijnlijk.
ik heb contact opgenomen met de veilingsite, filmpje gestuurd met het probleem.
de aanbieder doet geen naleveringen en ook geen reparaties. vakantieveilingen komt nu uit coulance met de volgende oplossing: de helft van het veilingbedrag kan ik terugkrijgen en een kortingsbon van € 10 van de site. het windscherm heeft een waarde van ca. € 150 en ik heb € 52 betaald. voor €25 + 10 kan ik dus geen nieuw windscherm kopen... wie is er nu uiteindelijk aansprakelijk en wat kan ik het beste doen?