Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Kpn spotify
Goede dag,ik heb een klacht.ik heb al enkele jaren een contract bij kpn.in combinatie met een abonnement op spotify premium,zo dat ik op 3 apparaten muziek kan luisteren.nu heeft spotify hun pakketten aangepast.naar premium (€8,99) waar je nu nog maar op 2 apparaten kan inloggen en family (€13,99) kan je met 6 apparaten inloggen. kpn neemt deze verandering zo over, zonder haar klanten hier over in te lichten.
kan dit zomaar?