Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bitterbleu
Bitterbleu - 09-12-2019 19:12:46
Geldzaken & Recht

The Body Shop stort geld niet terug.

goedenavond,

eind oktober heb ik online een product op de site van the body shop gekocht en gelijk afgerekend.
een paar dagen later kreeg ik een mail dat ze mijn bestelling geannuleerd hadden omdat een aantal producten niet
meer op voorraad waren. (betrof een adventkalender). ik zou binnen 15 (!) werkdagen mijn geld terugkrijgen. 


na 15 dagen niks ontvangen. ik heb gebeld (ze zijn er mee bezig), gemaild (nog geen enkel antwoord gehad) en op facebook
berichten geplaatst (ik moest zelf maar contact opnemen met de klantenservice, zij konden de status controleren). en dat heb
ik diverse keren gedaan. nog steeds heb ik mijn geld niet terug. nu weet ik niet meer wat ik moet doen. kunt u mij adviseren?



bedankt alvast voor de moeite.