Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dickevers
dickevers - 12-12-2019 15:57:28
Winkels & Webshops

Ik kocht bij Banggood en heb niets ontvangen. Wie heeft dezelfde ervaring?

1. ik bestelde op 30 oktober een sinterklaas cadeau bij banggood.
2. ik krijg op 30 november via postnl app te horen dat het cadeau afgeleverd gaat worden. daarbij stuurde postnl een screenshot van het pakket.
3. het product wordt niet [nooit?] meer afgeleverd. ik, die part nog deel aan het niet leveren heeft, ben dus het kind van de rekening.
4. postnl adviseert contact met de leverancier op te nemen die zegt dat het bij postnl is. dat klopt want postnl stuurde bijaand screenshot.