Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hi
hindrik25maart - 11-01-2020 18:37:25
Winkels & Webshops

Postnl heeft deze week mij 2x een rotstreek geleverd, wie corrigeerd hun?

De eerste keer heb ik de leveringstijd aan gepast naar de avond en daar ook voor betaald en dan komen ze toch middags.
heb nl 2x in coma gelegen en moet middags even bij tanken (slaapje) en wacht al een week langer op mijn pakket maar was niet thuis hebben ze het nota bene weer mee genomen ipv bij de buren.
al bij postkantoor geweest maar daar wordt zoiets pas laat gebracht is mij daar verteld, wie o wie roept postnl tot de orde want wat ze nu doen kan niet
en daar moet ik nota bene ook nog voor betalen.


 
what do you want to do ?
new mailcopy