Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bgt
bgt - 12-01-2020 23:00:43
Elektronica & TV

Smart gedeelte TV werkt niet meer na ong. 2.6 jaar.

hallo,

na ong. 2.5 jaar heeft mijn samsung tv(betaald: 1050 euri) ineens moeite met apps. zoals npostart, netflix, disney. na samsung gecontacteerd te hebben zeggen ze dat t buiten de garantie en er een monteur langs kan komen tegen min. 300 euri. ok, niet op ingegaan en toen mijn tv leverancier gecontacteerd maar die speelt de bal weer terug naar samsung. ik hoor van meer mensen dat ze hier een probleem mee hebben maar wat zou hieraan gedaan kunnen worden? natuurlijk kan je n chromecast kopen maar dat is toch iets ingewikkelder dan de smarthub te bedienen. graag advies. mvg bert