Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

La
Lansink-Ve - 20-01-2020 11:24:36
Huishouden & Energie

Slechte service Atag.

Ik heb op 10 dec. een melding gedaan van een defecte vaatwasser merk atag. op deze vaatwasser heb ik nog garantie. 31 dec zou de monteur komen, maar dit werd ‘s morgens afgebeld er was een bep. onderdeel niet op voorraad. 10 dagen later heb ik een mail gestuurd omdat ik nog steeds niets had gehoord van de atag. hierop werd ik terug gebeld ( zelf  ook enkele keren geprobeerd te bellen maar na een uur in de wachtrij toch maar opgehangen omdat de gesprekskosten ook nog eens voor eigen rekening zijn) maar wederom dezelfde mededeling het onderdeel was er niet. nu inmiddes weer 10 dagen verder en nog steeds niets gehoor. ik heb een bedrijf bij mij in de buurt benaderd zij kunnen hem wel maken maar dan vervalt de garantie. hoe moet ik dit probleem oplossen. en iemand nog zo’n slechte ervaring met atag