Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ar
Arend Boersma - 22-01-2020 13:00:02
Garantie & Verzekeringen

Auto verzekering opzeggen Allianz

Goedemiddag,

ik heb een vraag,heb vorig jaar mijn verzekering opgezegd bij allianz voor dat het verlengd zou worden,maar door interne inbraak bij allianz in het archief liep dat vertraging op en ook nog dat de afdelingen niet echt samen werkten.
na meerdere keren(+/- 7 x) hebben gebeld waar je +/- 45 minuten tot een uur ik de wacht te hebben gestaan,kreeg 4 van de 6 keer te horen van de telefooniste dat ik maar op een andere tijdstip het maar weer eens moest proberen,maar in tussen kreeg ik we acept giro's binnen dat er bij hun nog een verzekering bedrag open stond van het aankomende jaar(maar ik had al opgezegd en tevens een nieuwe verzekering had) toen werd er gedreigd het door te geven aan de rijksverkeerdienst dat ik onverzekerd was dus maar weer bellen met alle elende van dien,inmiddels weer een paar weken voorbij en ja hoor een schrijven gehad van allianz ze hadden de problemen intern op gelost en per omgaand de verzekkering stop gezet,maar ze hadden de roy-data niet doorgegeven aan de nieuwe verzekering,wat mij ruim 38 euro koste,en dan nog de gemaakte telefoon kosten,maar wat gebeurde de 18-01-2020 een brief van een incasso bureau op de mat dat ik een wanbetaler zou zijn en dat alle kosten die gemaakt werden op mij verhaald zou worden,dus het telefoon spelletje bogon weer,maar gelukkig na een goed half uur alles geregeld.
maar ik ben er hellemal onderste boven van slaapeloze nachten dat ik als wanbetaler neer gezet ben,waar ik hellemaal geen schuld aan heb,omdat er bij allianz een interne storing was.
kunt u mij advies geven hoe ik mij gemaakte kosten terug kan vorderen want op emails word door allianz niet gereageerd,over mijn gemoedrust maar niet te spreken.

met vriendelijk groet,

arend boersma
[edit - redactie]