Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ja
Jan Bax - 27-01-2020 09:20:41
Winkels & Webshops

Garantie bij Buddha to Buddha

Hallo,
als je bij buddha to buddha 2 armbanden koopt (gezamelijke waarde €1000) en slotjes gaan bij beiden binnen garantietermijn stuk, is het dan normaal dat je zelf opdraait voor de verzendkosten a €35,- per stuk (verzekerd verzenden)? ze erkennen in beide gevallen de aanspraak op garantie , want repareren zonder commentaar en verdere kosten. het teruggeven van de verzendkosten vind "customer service" echter niet nodig. sterker nog , een herhaald schriftelijk verzoek aan directie wordt niet eens meer beantwoord.