Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aa
aad piraat - 02-02-2020 18:54:15
Winkels & Webshops

Misleidende actie Vomar

mijn vrouw dacht vanmorgen boodschappen te doen bij de vomar vanwege alle aanbiedingen. zo gezegd zo gedaan.
kom zij bij de kassa en heeft alle boodschappen op de band ziet ze op een reclamebord staan "de vierde in de rij krijgt de boodschappen gratis" en dat zij 4de in de rij is. dus zij dacht nou wat leuk dat het mij eens overkomt. dus ze meld dat aan de jongeman achter de kassa. nou en toen begon de kermis want dat gaat zomaar niet. discussie of het wel zo is, andere kassiere doet een duit in het zakje door te zeggen dat ze in een andere rij had moeten staan omdat daar maar 3 personen stonden, dus voordat je in een rij gaat staan moet je eerst inschatten of je in de juiste staat vanwege klanten die voor je staan terwijl ze dan evengoed ook de vierde was geweest. de snelkassa mocht ze niet heen met een hele kar vol boodschappen en achteraf stonden er daar ook 3 voor haar en was ze dus ook de vierde. bij de laatste kassa stonden ook meerdere personen. achteraf was dat 1 gezin met 4 mensen. dus dat moet je dan ook even vragen voordat je bij een kassa aansluit. eerst moesten nu videobeelden worden bekeken en duidelijk te zien was dat ze 4de in rij was. desondanks houden ze er aan vast dat zij haar boodschappen weer van de band af zou moeten halen ook als duidelijk blijkt dat je 4e in rij bent.  dus gevraagd of ze de beelden mee mocht maar dat ging niet.  daarna haar kar laten staan en gezegd dat ik een bericht op sociaal media ging zetten. omdat het verkeerde en misleidende reklame en met op grote borden aangegeven valse informatie is naar de klant. weet niet wat ik anders nog kan doen om deze wijze van handelen te stoppen, want dit valt toch onder ongeoorloofde misleiding?