Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

W
W ruiter - 23-02-2020 20:47:24
Garantie & Verzekeringen

Elektrische Step ( rocket e scooter) binnen 1 dag gebruik kapot .

vorige week zaterdag 15 februari heeft mijn zoon een elektrische step gekocht van 100 euro (rocket e scooter) . vorige week maandag 17 februari is hij voor het eerst mee naar buiten geweest en opgevende moment geeft step een heel raar geluid.het was net of dat achterwiel door slipte .



dinsdag 18 februari klanten service gebeld we moesten weer terug na de winkel .

gisteren (zaterdag 22 februari ) met step terug . eerst wisten ze niet wat het was dus ze hebben achter in winkel uit elkaar gehaald en vervolgens komt medewerker terug met verhaal dat er steentjes en modder uit kwam bij achter wiel.en dat dat het probleem is.

hierdoor mocht hij geen andere mee geven en waarschijnluk viel dit ook buiten de garantie om te maken . waarop wij hebben aangegeven dat een step daar tegen moet kunnen en aangegeven dat er alleen op stoep is gereden. en ja door slechte weer liggen er wat waterplassen .en als daar door binnen een dag step al niet meer doet dat we geld terug wouden .antwoord wat we kregen is dat ze morgen hoofdkantoor gingen bellen om te vragen wat zei er van vinden .

nu vragen wij ons af wat onze rechten hier in zijn en wat we kunnen doen.