Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fainoka
fainoka - 26-02-2020 23:28:41
Geldzaken & Recht

Geen geld terug maar tegoedbon

Ik was vandaag naar de pathé bioscoop en wilde met de rotterdampas mijn gratis ticket verzilveren. bij de kassa zei de mevrouw dat het gratis kaartje al gebruikt was en ik alleen een kortingskaart kon krijgen. ik heb betaald en ben de film gaan kijken. ik wist op dat moment niet waar de fout lag en wilde de film niet missen. maar na contact met de rotterdampas bleek dat de bioscoop een fout had gemaakt en de kaart twee keer achter elkaar had gescand en dus de gratis kaart en de kortingskaart direct na elkaar had verzilverd. ik ben terug naar de kassa gegaan maar daar bleek dat ik mijn geld niet terug kon krijgen; dat is hun policy. het enige wat ze voor me kon doen is mij een tegoedbon geven. maar daar zit ik niet op te wachten, ik wil gewoon graag mijn geld terug. 
mag een organisatie dat zelf bepalen dat ook bij eigen fouten geen geld teruggegeven hoeft te worden? ben je als je betaald zonder meer akkoord met de voorwaarden? en zo nee, wat kun je er aan doen?