Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pa
patrickmasseur - 19-03-2020 11:30:50
Winkels & Webshops

Ik kan mijn bestelling niet ophalen doordat de winkel gesloten is ivm Corona. Waar heb ik recht op?

Nog voor de corona chaos heb ik een online bestelling gedaan bij c&a. hier heb ik gekozen voor de optie om mijn bestelling af te halen in de winkel. mijn bestellingen is netjes bezorgd bij het betreffende filiaal, echter is deze momenteel niet meer open. na telefonisch contact met de klantenservice van c&a blijft er geen andere optie over dan te wachten op de dag dat het filiaal weer open gaat. ik kan de goederen niet retourneren aangezien ik ze niet in bezit heb en daardoor kan ik ook geen geld terugkrijgen. het liefste wil ik mijn bestelling nu thuis ontvangen of ik wil mijn geld terug krijgen om de bestelling opnieuw te plaatsen en dan thuis te laten bezorgen. ik ben van mening dat c&a in gebreken is en dat ik hierdoor de koop zou mogen ontbinden. wat kan ik het beste doen?