Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

St
Stolpje - 04-04-2020 21:40:16
Vakantie & Reizen

Corendon zelfannulering

Via chat 19 maart advies gevraagd wat het zou kosten onze reis van 13 mei te annuleren  wegens onze hoge leeftijd.onze aanbetaling was 501 euro en het bracht 228 euro kosten met zich mee dus kregen wij 301 teruggestort binnen 5 dagen .ze vroeg nog even onze banknr.de week erop nog steeds geen 301 euro.tor 3 keer gebeld in die week.steeds werd gezegd binnen een paar dagen en banknr.deze week weer gebeld en nu ineens nieuwe regels dat wij hier ook een voucher voor kregen terwijl wij zwart op wit een annuleringsbrief hebben dat het geld teruggestort zou worden.wij zijn woedend want volgens chat waren er deze week ineens nieuwe regels dat zelf annulering ook niet meer werd uitbetaald.tot 3 keer toe verkeerde voorlichting
. dan hadden wij de reis toch niet zelf geannuleerd en krijg nu ineens een voucher van maar 301 euro.op klachten wordt niet gereageerd.het zou netjes van hun geweest zijn dan alsnog onze annuleringsbedragboete dan ook als voucher te geven zodat ook wij onze 501 euro als voucher wegens verkeerde antwoorden en de brief of het beloofde 301 euro.wij zijn als trouwe klant van vriendin erg teleurgesteld en klachten worden niet beantwoord