Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ra
Raider25 - 04-05-2020 09:59:53
Elektronica & TV

Kom niet van online abonnement af

Ben sinds eind februarie klant bij online.
maar ondervindt vanaf dag 1 al problemen hiermee.
dan heb ik het over de opnames die ik niet door kan spoelen opnames die spotaan stoppen.
moet je alles resseten opnames die ik in stel daarvan worden alle opnames opgenomen ook die in de nacht herhaald worden.
en nog veel meer elende bij online.
heb al rond de 7 keer gebeld en een aangetekende brief verstuurd.
maar daar hoor je niets meer van.
het enige wat online maar steeds blijft herhalen.
is u bent niet tevreden maar als u op wil zeggen moet het hele contract betalen.
ben al na de eerste oplevering van het abonnement gaan bellen dat ik wilt opzeggen.
maar na de laaste keer dat ik gebeld heb zeiden ze.
u 2 weken zijn voorbij we kunnen niet voor u doen.
help help help ik wordt gek van online kunt u ier de belbus voor inschakelen.
bij voorbaat dank
[edit-redactie]