Ra
door Raider25 May 4, 2020 om 09:59
Elektronica & tv

Kom niet van online abonnement af

ben sinds eind februarie klant bij online.
maar ondervindt vanaf dag 1 al problemen hiermee.
dan heb ik het over de opnames die ik niet door kan spoelen opnames die spotaan stoppen.
moet je alles resseten opnames die ik in stel daarvan worden alle opnames opgenomen ook die in de nacht herhaald worden.
en nog veel meer elende bij online.
heb al rond de 7 keer gebeld en een aangetekende brief verstuurd.
maar daar hoor je niets meer van.
het enige wat online maar steeds blijft herhalen.
is u bent niet tevreden maar als u op wil zeggen moet het hele contract betalen.
ben al na de eerste oplevering van het abonnement gaan bellen dat ik wilt opzeggen.
maar na de laaste keer dat ik gebeld heb zeiden ze.
u 2 weken zijn voorbij we kunnen niet voor u doen.
help help help ik wordt gek van online kunt u ier de belbus voor inschakelen.
bij voorbaat dank
[edit-redactie]

1610 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - May 4, 2020 om 10:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2

kunt u ier de belbus voor inschakelen.
Daarvoor moet je elders zijn.
Je zit nu op een forum.
Heb jij een probleem? Mail deze dan (met je telefoonnummer) naar belbus@bnnvara.nl! Wie weet staat de bus binnenkort bij jou op de stoep.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 4, 2020 om 12:04
16883 Antwoorden / 202 Vragen
1

belbus@bnnvara.nl  of wel de link voor de verwijzing die @EDRICK3 al geeft. Naast de al gegeven verwijzingen geef ik u ook deze: https://www.degeschillencommissie.nl/telecom/  en zie ook nog deze m.b.t. de mogelijkheid van in gebreke stellen: http://www.wetrecht.nl/schadevergoeding-bij-het-niet-nakomen-van-een-overeenkomst/  Het niet oplossen van problemen betekent ook dat men m.b.t. het leveren van hetgeen mag worden verwacht in gebreke blijft.

ro
door ron503 - May 4, 2020 om 12:09
1229 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het klopt dat u het abonnement niet meer kan ontbinden want u heeft een dienst afgenomen die enkel mogelijk is met de door Online geleverde apparatuur. Het is echter wel zo dat Online de problemen op zou moeten lossen en u Online ook de tijd dient te gunnen om dat ook te doen.

MisterrMix
door MisterrMix May 7, 2020 om 08:51
18 Antwoorden / Vragen

In beginselen kom je niet zomaar onder een contract uit, dat klopt gewoon.

Maar ik ben zelf ooit van Telfort naar Online over gestapt. Dit was op een ADSL lijn.

Nou, vergeef mij eventuele verdraaing van termen, maar de snelheid op de lijn van Online was Lager dan ik binnen kreeg bij Telfort, ondanks dat ik van 20Mbit naar 30Mbit zou gaan volgens Online.

Ik heb hier een hoop mails en belletjes naar Online aan besteed, zonder succes. Tot ik met bewijzen kwam waardoor de snelheid lager was. De veroorzaker was de ADSL technologie. Telfort zat op ADSL, Online op VDSL. En ik zat precies op de afstand van de kast waar VDSL langzamer is dan ADSL (VDSL heeft een hogere snelheid tot een bepaalde afstand, daarna zakt deze dramatisch i.v.m. ADSL).

Doordat ik dus kon bewijzen dat de beloftes over levering van diensten die men gemaakt had niet na kon komen, heb ik t voor elkaar gekregen dat men vanuit Online t contract hebben ontbonden.

Dus t kan altijd, mits ze niet kunnen leveren wat beloofd is.

panter22
door panter22 - May 4, 2020 om 13:38
6599 Antwoorden / Vragen
3

'Heb je deze info gelezen?
https://www.online.nl/blog/programma-opnemen-interactieve-tv/

Ik wil een programma opnemen, maar het lukt niet. Wat kan ik hieraan doen?
Je kunt niet alle programma’s opnemen. Niet alle zenders hebben Online.nl toestemming gegeven voor het opnemen van programma’s.

Wil je meer informatie over andere pakketten of uitbreidingen? Kijk hier.
https://www.online.nl/klantenservice/televisie/vragen-over-opnemen-en-pauzeren/
W
at is er nog meer aan de hand? Kun je niet gewoon tv kijken?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

d_
d_dejong - May 10, 2024 om 14:38
Geldzaken & recht

Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)

Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

ga
galen135 - May 8, 2024 om 11:23
Auto & vervoer

DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten

Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer