Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Greg1965 - 22-05-2020 14:56:28
Auto & Vervoer

Geen fatsoenlijke reactie TomTom klantenservice - Customer Relations

eind november 2019 nieuwe tt premium x gekocht.

sindsdien alleen maar problemen met mijn apparaat en wordt constant aan het lijntje gehouden door de klantenservice van tt.

is het niet dat ik moet afwachten dan is het wel een andere, niet relevante, tegenvraag of antwoord.

heb apparaat al een keer of 6 gereset in de eerste 3 maanden.
apparaat is al teruggestuurd geweest zonder resultaat. sterker nog dezelfde dag retour gestuurd.
indien ik deze weer zou opsturen wordt de tt niet eens meer nagekeken maar krijg je een gereviseerde?????

- geen verkeersinfo in belgië --> is al vanaf het beging bekend ook bij tt. op de tt 6000 is dit wel nog altijd het geval
- steminstructies valt op regelmatige basis weg
- tijdens rijden komt het scherm voor stembesturing in één keer in beeld en stelt een vraag
- kan sind maart al niet meer updaten
- verkeersinfo valt regelmatig in nl ook weg. 

brief gestuurd naar customer relations in maart. dit was een heel pakket met, buiten de klachtenbrief, alle relevante zaken zoals foto's - factuur - mailing - ....

nog altijd geen bericht. als je belt willen ze je doorverbinden met klantenservice maar niet met customer relations --> als u niets hoort - bell maar binnen 2 weken terug.

ik ben al sinds het begin van tt een tt gebruiker en eigenlijk nooit een probleem gehad.

maar het feit dat er geen fatsoenlijke oplossing wordt geboden; het feit dat er geen fatsoenlijke kennis bij de klantenservice aanwezig is; het feit dat er geen normale / fatsoenlijke antwoorden gegeven worden op de vragen is gewoon schandalig.


maar het feit dat er geen fatsoenlijke oplossing wordt geboden; het feit dat er geen fatsoenlijke kennis bij de klantenservice aanwezig is; het feit dat er geen normale / fatsoenlijke antwoorden gegeven worden op de vragen is gewoon schandalig.

ik mag van een firma als tt verwachten dat het toegezonden, nieuwe apparaat in november redelijkerwijs voldoet aan de verwachtingen op basis van hun reputatie maar zeker ook hun adverteren.
ik heb voorgesteld mijn tt terug te sturen en mijn geld terug te krijgen.

ik wil deze ook ruilen voor een spliksplinter nieuwe maar dat is blijkbaar niet mogelijk (zie hierboven).
je wordt ook nooit naar de juiste persoon (customer relations) doorverbonden. altijd naar de klantenservice waar juist het probleem ligt (buiten dat de tt niet werkt)

maandag moet ik weer bellen want de 2 weken zijn voorbij.