Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bo
Bob post - 03-06-2020 10:52:17
Vakantie & Reizen

Annulering belvilla

Wij hadden bij belvilla een huisje geboekt voor een midweek in brabant..ik kreeg een bericht van het park dat de vakantie was geanuleerd.het park gebeld daar kreeg ik te horen dat belvilla het had geanuleerd en dat ik voor als nog van harte welkom was,ik moest alleendan wel contact met belvilla opnemen. de nodige keren geprobeerd te bellen maar je krijgt gewoon niemand aan de lijn gelijk een bandje over de extra drukte vanwege carona en dat je via de site het kan bekijken. mails gestuurd daar wordt niet op gereageerd.in de tussentijd ben ik verder gaan zoeken en kwam ik in mijn spambox een mail van belvilla dat ik nog een rekening open had staan.volgens de boeking moest ik een gedeelte gelijk betalen en de rest voor dat we op vakantie zouden gaan dus waar belvilla het bedrag vandaan haal ik heb geen idee.klacht in gedient bij klachtencompas daar kreeg ik van belvilla te horen dat het huisje van september waar we op vakantie zouden gaan in de ardenne ook zou kunnen worden geanuleerd,dus lezen kunnen ze er ook al niet.nu kreeg ik net een mail dat ik naar mijn geld kan fluiten omdat de anuleringskosten hoger zijn dan het bedrag dat ik al had betaald.de bedragen die ze noemen kloppen niet met een creditnota die ik op mijn belvilla heb staan als creditnota.wat moeten we er aan doen om deze firma te stoppen met dit soort praktijken.
b post