Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

GH
GHahn - 02-07-2020 16:39:34
Huishouden & Energie

Ik ben het niet eens met de AEG garantie beoordeling

Mijn aeg combi-oven heeft een deur met een plastic deurhaakje dat nu (na 1,5 jaar gebruik) is afgebroken. daardoor doet de magnetronfunctie het niet meer. de klantenservice zegt dat een reparartie 200 euro kost maar uit coulance willen ze er wel 120 euro van maken. alleen de arbeidskosten en de voorrijdkosten worden dan berekend.

ik moet dus 120 euro betalen voor een complete deur waarvan het plastic lipje van een paar cent kapot is. 

in mijn optiek is het een ontwerpfout waar ik voor moet opdraaien. dat plastic lipje kan volgende week weer stuk gaan als ik er per ongeluk tegenaan bots.

op de website van aeg staat nota bene als eerste mogelijke oplossing dat het lipje wel eens afgebroken kan zijn als je magnetronfunctie het niet meer doet. daarnaast wordt mij een "gratis" deur aangeboden die (naar ik mag hopen) gewoon gerepareerd wordt bij terugkomst in de werkplaats en opnieuw ingezet kan worden.

na herhaaldelijk duidelijk proberen te maken dat ik niet akkoord kan gaan met de geboden oplossing, kom ik niet veel verder.

wat moet ik doen? praat ik onzin en moet ik het maar accepteren of heb ik een punt?

bij voorbaat dank voor uw reactie,

groet gijs