Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mi
MiniJohan - 03-07-2020 11:06:59
Computers & Telefonie

Moeilijkheid abonnement kpn

Ik heb mijn abonnement bij kpn veranderd en kreeg een dag later een mail dat ik hun gemachtig heb om de abonnementskosten van netflix via hun fractuur te innen. ik heb nooit een abonnement bij netflix afgesloten en ook nooit kpn gemachtigd. nou ben ik al 2 dagen bezig om het terug te draaien, het enige wat ik bereik, is dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. kpn verwijst mij naar netflix,  netflix kent geen abonnement op mijn naam en stuurt mij terug naar kpn. die vertellen mij dat ze deze optie niet kunnen uitzetten. wel kreeg ik een aanbod om deze maand te betalen en dan krijg ik het volgende maand terug, maar als ik op mijn kpn kijk zie ik niets van terug.. zijn er nog meer mensen met deze klachten en wat kan ik daaraan doen?
m.v.g. hj schattgen