Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hu
huyfr - 03-07-2020 15:47:29
Computers & Telefonie

Ziggo sluit mensen zomaar af, door fouten eigen handelen.

Op 2 juli afgesloten bij ziggo, ik zou pas stoppen op 30 juli. ziggo maakt een fout en zorgt niet voor een gepaste snelle oplossing.
nu 2 dagen in gesprek met helpddesk of moet ik zeggen een lege desk, want echt geholpen wordt je niet door niemand. als ik de directeur was geweest dan zou het binnen 5 minuten zijn opgelost. klant staat dus niet centraal bij ziggo een schande! meer mensen dit probleem!