Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di

KPN zet Netflix kosten op mijn factuur

Kpn heeft zonder overleg zomaar netflixkosten van mijn rekening afgeschreven. ik heb geen active tv en heb wel een netflix abonnement die ik via netflix betaal. kpn heeft 7,99 euro van mijn rekening afgeschreven. volgens netflix is dat niet via netflix gegaan. ik heb kpn op dinsdag 30 juni hier over gebeld en zouden woensdag 1 juli terigbellen. niet gedaan. donderdag 2 jullie gechat met een medewerker maar die maar die wilde mij niet helpen omdat de collega die ik gesproken heb niet voor de wielen wilde rijden. hij zou een mailtje sturen naar diegene die ik gesproken heb maar tot nu niets gehoord. volgens netflix zijn er velen die nu opeens een factuur van kpn hebben met een afschrijving van netflix. zelfs mensen die geen netflix abonnement hebben. wat kan ik doen om het geld terug te krijgen en dat kpn geen geld meer van mijn rekening afhaald.