Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Te
Teoz - 06-07-2020 17:16:14
Computers & Telefonie

Kunnen jullie aandacht besteden aan de vele ontevreden Vodafone klanten?

heb zelf al 3 weken geen ontvangst na het eenvoudig wisselen van de simkaart bij de vodafone winkel in den bosch. men kan niet zeggen hoelang dit gaat duren en vandaag werd er bij de zoveelste navraag door de vodafone medewerker opgehangen. managers zijn niet bereikbaar voor uitleg. wat men aanbied is een tijdelijk simkaart maar als dat al werkt moet ik iedereen en instanties informeren over deze tijdelijke nummerwijziging. doordat sms ontvangst ook niet mogelijk is kan ik op meerdere sites, oa zorgverzekering, waar sms verificatie vereist is niet inloggen.

mijn partner heeft een zwakke gezondheid maar kan mij bij calamiteiten niet bereiken. op diverse social media en internet zie ik veel klachten voorbij komen dus ik ben niet de enigste die wacht op antwoord of een oplossing voor een probleem. wat te doen?