Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sj
Sjoukje308 - 07-07-2020 08:57:57
Winkels & Webshops

Bril kapot tijdens corona

Mijn bril ging kapot tijdens het telvisiekijken. het draadje sprong waardoor het glas eruit viel. omdat de winkels dicht waren heb ik het draadje geplakt met 3 sec. lijm. in juni, de winkels zijn weer open, ga ik naar hans anders en vertel bovenstaand verhaal. een medewerkster zegt dat ze binnen 15 min de bril gerepareerd heeft. 
helaas mislukt deze actie. het glas is kapot en het montuur zover onklaar dat ik genoodzaakt ben een compleet nieuwe bril te moeten kopen.
hans anders biedt 50% korting, als ik bij hun een nieuwe bril koop.  dat vind ik een sigaar uit eigen doos.  of een compleet nieuwe bril. of 50% van de aanscafwaarde zodat ik bij een winkel naar keuze een nieuwe bril kan uitzoeken.

ik kon niet anders dan mijn bril plakken omdat de vestigingen dicht waren.
een bril moet toch bij normaal gebruik ( tv kijken) langer dan een jaar meegaan
medewerkster maakt glas kapot en daardoor complete bril, is dat nu mijn fout?