Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sj
sjoiz - 12-07-2020 21:54:49
Geldzaken & Recht

Werk-/reisuren

Een reparatie laten uitvoeren door een bedrijf , wat gesprecialiseerd is in hormann garagedeuren.
bedrijf bevindt zich op 96 km afstand van mijn locatie.
telefonisch een afspraak gemaakt en servicemonteur heeft de reparatie uitgevoerd.
reparatie duurde ongeveer 45 min ( onderdeel vervangen en ondehoud)
twee dagen later de factuur ontvangen :
werk-/reisuren 2 uur en 3 kwartier a €52,00     aantal kilometers : 96km a €0,50      excl btw 21%
bij het maken van de telefonische afspraak is mij niets verteld over kilometervergoeding ,eventuele voorrijkosten en ook niet over het betalen van de reistijd. de bedragen lijken mij ook wat aan de hoge kant .
mijn vraag; is datgene wat in rekening gebracht wordt correct en zo niet hoe teken ik dan bezwaar aan?
vriendelijke groet,
joyce