Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Rikvdv
Rikvdv - 22-07-2020 08:55:46
Garantie & Verzekeringen

Verplicht gebruik app plantsome ivm garantie

Een poos terug heb ik een plant gekocht via plantsome.
nu zat deze scheef in de doos tijdens aflevering. de plant was in een kartonnen houder gezet, maar hij zat hier scheef in.
overal zat aarde en de plant zat niet meer goed in de geleverde standaard pot.

we hebben de plant overgepot in een eigen pot, maar nu merken we dat de plant het steeds minder goed doet.
hierover contact gehad met plantsome, vriendelijk te woord gestaan, maar nu wordt genoemd dat het gebruik van hun app voorwaarde is voor het aanspraken maken op de garantie. in deze app moet je je registreren en krijg je herinneringen over voeding en water geven.

zij lijken zich nu hierop te beroepen, maar ik heb deze informatie niet teruggelezen bij het bestellen.
wel dat de app gebruikt kan worden, maar niet dat deze gebruikt moet worden.
als ik in de algemene voorwaarden kijk, zie ik ook niet staan dat de app onderdeel is van de garantievoorwaarden.
het verplicht gebruik van de app, staat wel ineens op de website onder het kopje retourneren, maar nogmaals, niet opgenomen in de algemene voorwaarden van het bedrijf

mijn vraag is dus, kan ik aanspraak maken op garantie en zo ja hoe?