Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marcelizeboud - 23-07-2020 10:40:25
Elektronica & TV

Youfone tv ontvanger matige kwaliteit

Op 12 juni 2020 ging ons abonnement op internet en tv in bij youfone. echter op die dag nog geen pakket ontvangen, wel hadden ze de lijn al gekaapt. een week later was het pakket binnen en werkt internet maar de tv ontvanger doet vreemd. steeds zwart beeld en vaak wegvallen geluid. na meer dan 300 minuten aan de lijn met helpdesk, diverse mails en chats, wordt er een nieuwe ontvanger gestuurd. en na 2 dagen dezelfde problemen. dus heb ik aangegeven kosteloos dit abonnement op te zeggen wegens wanprestatie.
het blijft stil over het contract. keer op keer moet ik opnieuw de helpdesk bellen. ik ben er klaar mee en heb na 30 dagen een aangetekende brief gestuurd voor het ontbinden van het contract. 
omdat andere oplossingen niet werken heb ik een klacht op klacht.nl gezet. daarop reageren ze direct, maar wel dat ze niet ingaan op opzeggen abonnement. klanttevredenheid is niet het sterkste punt van youfone.
zijn er meer mensen met deze ervaringen?