Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Qu
Quaraf - 24-07-2020 13:52:54
Winkels & Webshops

Postnl raakt mijn pakket kwijt

Hoi,
mijn moeder heeft een pakket besteld via een webshop. ze heeft bericht gekregen via de postnl app(als ze die niet had wisten we van niks) dat het pakket die dag bezorgd zou worden(zit heen 3s code op). we zijn al een week verder dus we bellen postnl.

die zeggen doodleuk dat het pakket gewoon kwijt is want hun kunnen het niet meer volgen. hun hebben toegeven dat hun eigen post systeem fraude gevoelig is want de postbezorger kon ons pakket meenemen en nu weet niemand waar die is. hun als grote bedrijf willen niet eens iets als tegemoetkoming doen.

we hebben de webshop al gecontacteerd maar kunnen wij nog iets anders doen? namelijk iets tegen postnl zeker voor zo slechte service?