Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An
AnnettievanHemert - 05-08-2020 11:24:52
Vakantie & Reizen

Klacht over Walibi

Ik koop 2 vouchers voor een bezoek aan walibi nederland, bij het verzilveren (wat apart moet!) van deze vouchers gaat het mis. 1 kaartje voor 4 augustus en bij de tweede krijg ik een melding uitverkocht. kijk meteen op de website en zie dat er nog reguliere kaarten zijn. dacht misverstand ga walibi bellen. dit jongen adviseert om mail te sturen dan gaan ze het oplossen.mail wordt na bijna 1 dag wachten niet beantwoord. bel weer,zegt de dame dat ze meer dan 300 mails per dag ontvangen en ze 5 dagen de tijd hebben om te reageren. op hun site staat binnen 2 uur, maar dat heb ik verkeerd begrepen geldt alleen voor de whatsapp. waarom dan advies om mail te sturen!!! ik krijg ook als antwoord dat heel de week is uitverkocht. wij zijn 1 week op vakantie in de buurt, leg ik uit. uit coulance bieden ze mij aan om op 6 augustus te komen. vreemd aanbod want dat is onze terugreis dag. op mijn vraag waarom 4 en 5 augustus niet kan, krijg ik verschillende onduidelijke antwoorden. ik vraag ook waarom je geen melding krijgt als je 1 kaartje koopt en 2 vouchers hebt en de tweede niet meer kan. wel vreemd als je met 2 personen op dezelfde dag wil komen,toch?nu veranderd de toon en wordt er gezegd dat ik vijandig ben en de verbinding en het gesprek beëindigd wordt. schandalig, wat kan je hier aan doen?