Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Nv
NvK - 05-08-2020 18:46:12
Winkels & Webshops

Supermarkt Jumbo berekent onjuiste prijzen bij online bestelling

ik laat mijn boodschappen al een aantal jaren door jumbo thuis bezorgen. nu heb ik een online aanbieding besteld van pijnboompitten 2 + 1 gratis. 1 zakje kost online eur 5,49. na bestellen blijkt de prijs per zakje opeens verhoogd te zijn naar € 6,51. de klantenservice zegt dat zij daar niets aan kunnen doen, want dit staat in mijn orderbevestiging. volgens deze medewerkster wordt de prijs gehanteerd die de winkel die de bezorging doet in de winkel aan de klanten in rekening brengt, ik had mijn bestelbon maar moeten controleren. het lijkt mij toch niet de bedoeling dat ik alle boodschappen die ik online besteld heb nadien nog moet gaan controleren. heeft iemand een zelfde ervaring?