Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
doom - 06-08-2020 16:28:16
Huishouden & Energie

Ziggo wil mijn abonnement niet stop zetten

ziggo bevalt mij niet door de slechte kwaliteit en de slechte klantenservice.
maar nu mag ik mijn abonnement niet opzeggen terwijl het nog geen 14dagen aangesloten zit.

ze zeggen dat de 14dagen direct na de bevestiging in gaat!
hoe kan ik dan weten of het product bevalt?
dit is een fout in de 14dagen bedenktijdwet bij abonnementen.

hier een uitspraak van de geschillencommisie. ze moeten het beëindigen .

https://www.degeschillencommissie.nl/uitspraak_van_maand/bedenktijd-gaat-na-ontvangst-goederen-in/

dus direct beëindigen.