Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

IW
IWY697 - 14-08-2020 11:06:13
Computers & Telefonie

KPN - KleinZakelijke extra's

Op mijn zakelijke kpn factuur staat een post kleinzakelijke extras voor een bedrag van € 3,96 (excl. btw). dit bedrag wordt bovenop mijn abonnement berekend terwijl dit niet wordt vermeld bij het afsluiten van een contract op de site. op het contract wat je vervolgens krijgt staat dat dit een extra dienst is maar deze heb ik dus niet als extra besteld. na zoeken op de kpn site staat dat dit bedrag ook onderdeel is van het abonnement en niet tot extra kosten leidt. contact gehad met kpn via chat maar de medewerker geeft aan dat dit niet klopt maar kan verder geen concreet antwoord geven waar dit staat bij het afsluiten van het contract. dit is pure misleiding van de lagere abonnementskosten die ze aanbieden. kunnen zij zomaar extra kosten rekenen zonder dat deze bij het afsluiten van een nieuwe contract, via de site, worden getoond?