Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Myrchelle
Myrchelle - 26-08-2020 20:01:46
Vrije tijd & Tuin

Fit for free corona tegoed

Ik had 2 jaar vooruitbetaald (tm 27-07-20) en dus ook de corona periode.

nu heb ik een schrijven dat de sluiting een tegoed zou worden, mn abonnement gepauzeerd zou worden zeg maar.
15 weken sluiting=15 weken later betalen toch?

nee! 27-07-20 doen ze een automatische incasso die kant nog wal raakt; de bedragen kloppen van geen kant, de vestigingsmanager van geleen zou contact met me moeten hebben opgenomen (kleine club, weinig mensen die vooruitbetaald hebben; kleine moeite toch?), dat heeft ie niet.

ik heb de betaling gestorneerd, aangezien niemand me kon uitleggen wat er nu was geïncasseerd!

ik ben nu al ruim 2 weken aan het stoeien, er is een rekenfoutje gemaakt van rond de €75,- in mijn voordeel: oftewel dat zou f4f mij moeten betalen.

* de automatische incasso in februari gedaan om de meer dan 50% "indexering" te verrekenen klopte niet.
* ze rekenen met dagprijzen voor het abonnement (107 dagen gesloten), maar rekenen wel nog het oude, lagere tarief.
* vooruitbetaling is alleen bij f4f nadeliger dan 4 wekelijkse betaling.
yanga? och vergeten, die moeten we je ook nog terug betalen.

er wordt zo moeilijk gedaan, maar eerlijk? als zij per dag en op de cent gaan rekenen? gaat de klant dat ook doen. 

en uiteraard is de klantenservice niet bereikbaar, behalve per mail waarin dan wordt gezegd dat "hij misschien iets te samenvattend was".... nee!!! je berekening raakt kant nog wal!