Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Networkdrone
Networkdrone - 03-09-2020 22:17:44
Elektronica & TV

EL-Vidas Samsung TV defect

Ik ben nu meer dan 2 maanden met el-vidas en samsung bezig om een tv met een defecte pixel te laten repareren. bij el-vidas gemeld in juni en ze hebben mij opdracht gegeven om met samsung contact op te nemen (op mail gekregen van el vidas). dus contact met hun opgenomen. na eerste bezoek lukte het niet om het scherm te vervangen, hij deed het niet. bij 2e bezoek weer zelfde probleem en hebben toen de tv meegenomen om het te onderzoeken. na 3 weken krijg ik de tv eindelijk weer terug, maar weer met een overduidelijke defecte pixel. weer samsung gebeld. komen week later weer om het scherm te vervangen, dit keer met veel meer defecte pixels. nu heb ik met el vidas afgesproken dat ze de tv komen ophalen, maar ik wil die tv niet meer terug hebben. de tv heeft mij teveel ellende gekost. daarnaast wil ik ook geen samsung meer en komt het erop neer dat ik mijn geld terug wil. kan ik dit van hun eisen, gezien de tv nog geen maand oud was toen ik de melding had gedaan en ze geweigerd hebben om mij een vervangende tv te leveren of leen tv. ik zag ergens dat wanneer het langer duurt dan 3 weken, dat ze dit verplicht zijn? ik wil ook geen gebruikskosten betalen omdat ik deze tv in totaal maar 3 weken heb kunnen gebruiken. ik lees zoveel negatieve ervaringen over dit bedrijf, maar ik vind samsung ook in gebreke hierbij.