Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

BM
BMPascalle - 07-09-2020 15:54:09
Winkels & Webshops

Wat te doen als webshop ongebruikt product weigert.

Ik heb bij een webshop een bestelling geplaatst nog voor ik kon betalen kwamen er boxershorts in beeld of dit ook interresant voor mij was.
en idd ik dacht die kan ik er wel bij bestellen. daar stond helaas niet bij aangegeven dat deze ivm hygiene niet geruild mogen worden.
de boxershorts zijn te klein en heb deze retour gestuurd. deze kreeg ik dus gelijk weer teruggestuurd met de mededeling ivm hygiene het niet mogelijk is dit te retourneren. ik heb op de webshop gekeken en idd als je op de boxershorts klikt geven ze aan dat deze niet geruild mogen worden, maar als je zoals ik een andere bestelling doet dan komen de boxrshort weer onderaan te zien met "dagdeal" en zonder te vermelden dat je deze niet kan ruilen.
ik heb het bedrijf gemaild en vermeld dat in de eu je als consument binnen 14 dagen altijd mag retourneren. helaas gaan ze hier nog steeds niet mee akkoord. wat kan ik nu doen?