Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ap
Apra - 15-09-2020 18:23:32
Winkels & Webshops

Pakket is verkeerd bezorgd door DHL en de klant moet het zelf oplossen

We hebben een pakket besteld via telegraaf aanbiedingen. het zou zaterdag 12 september 2020 door dhl bezorgd worden. het is een straat verder bezorgd. vervolgens kregen we van dhl te horen dat wij het maar moesten op halen. niemand doet open op dat adres. dhl zegt dood leuk uw zaak is afgesloten. telegraaf zegt ga het maar ophalen en nu zijn we ons geld kwijt. het is een welles nietes verhaal. kunnen dhl en telegraaf er zo makkelijk mee weglopen?